Friday 18 March 2016

Monolog hati

Melepaskan dia demi kebahagiaan nya lebih baik daripada kita menyakiti hati orang lain...Setelah sekian lama hati aku kosong tanpa cinta manusia..ermm ada juga yang ingin menyapa tapi hati aku tidak terbuka untuk disapa sehingga aku mengenali seorang lelaki melalui salah satu media sosial..Aku tidak tahu kenapa rindu itu ada pada nya sedangkan aku tidak bertemu dengannya,hanya berhubung di wechat,,tidak pernah bertanya nama,tidak pernah bertanya hal peribadi tentangNya..apa yang aku tahu aku cuba menepis perasaan ini tapi tidak boleh. Sehingga satu saat dia memberitahuku bahawa dia sudah ada pilihan keluarga. Tiba-tiba entah tak tahu mengapa rasa sebak mula terasa.Allahuabbi....sebulan kami tidak berhubung kerana dia pergi untuk mencari sebuah jawapan. Dalam tempoh sebulan aku hanya berdoa agar dia bahagia.Tetapi kini kami berhubung semula seperti biasa..aku tidak tahu mengapa kami mesti berhubung kembali sedangkan kutahu dia akan pergi kembali..Hanya kepadaNya aku berpaut mencari cinta yang sebenarNya..biarkan ia pergi andai itu ketentuanMu kerana ku yakin setiap ketentuanMu adalah terbaik untukku....

Ya Allah temukan aku sebuah jawapan..
Redhakan aku disetiap ketentuanMu

10:39 PM
18 Mac 2016

No comments:

Post a Comment